! ! ! Baka-yaro ! ! !

Slogan twojego forum.

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2007-11-21 12:51:25

Nirvana_Depresja
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 282
Zawód: Zło
Zboczenie: z obranej raz drogi może być niebezpieczne
Rasa: Urzekająco Fajny Obiekt
Piosenka na dzisiaj: "Bloodline"- Slayer

Narzekanie Part2

No proszę, kontynuujemy narzekanie:

-przez jakiś błąd serwera pokasowało moje ostatnie posty, a było ich naprawdę dużo, bo chciałam uzupełnić zaległości, porządkowałam tematy, otworzyłam co najmniej 3 nowe watki i to wszystko przepadło!!!
-że jestem głupia to zaczynam od nowa,
-jest więcej narzekania niż antynarzekania,
-z Pokemonem widzę, się dopiero w sobotę,
-jest zimno...


http://img368.imageshack.us/img368/6963/link1fa5.png
http://img360.imageshack.us/img360/6259/pikapikavb3.gif

Offline

 

#2 2007-11-21 15:39:58

Methes
Member
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2007-06-04
Posty: 177
Zawód: X-Man :)
Zboczenie: Le Parkour, Panie ^^, Japonia, M&A, Nirvanka i Apatia ^^
Rasa: Fallen Angel ^^
Piosenka na dzisiaj:
Serwis

Re: Narzekanie Part2

NO nie.. co za bezczel.. img/smilies/tongue
Ale już nie nażeka, że nie ma czasu rozmawiać z Przyjacielem.. wiesz ty co paskudo img/smilies/tongue


So tell me.. tell me the reason why?
How can you do this to me..
You break my heart..
and you make me cry.

Offline

 

#3 2007-11-22 18:31:19

ApatiA
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 599
Zawód: Treser jednorożców
Zboczenie: VK
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: FLOW - hey

Re: Narzekanie Part2

- Deki jest w szpitalu a ja nie mam jak się z nią skontaktować!
- Tęsknię za Deki
- nie mam czasu na nic
- brak weny twórczej
- Ane-chan nie może mnie złapać na gg
- nikt nie może mnie złapać na gg...
- ... nie bywam na gg bo nie mam czasuuuuu
- siedzę w szkole
- jest nudno
- nie wiem co mam robić

Offline

 

#4 2007-11-25 22:37:06

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

-mam fatalne oceny
-problemy z chlopakiem
-serce nmie boli
-mam coraz wieksza ochote zeby umrzec
-nie ma sily na nic
-chce umrzec
-plakac mi sie chce
-nie mam nawet sily ab sie zabic


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#5 2007-11-27 12:31:18

ApatiA
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 599
Zawód: Treser jednorożców
Zboczenie: VK
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: FLOW - hey

Re: Narzekanie Part2

:cry1: Deki ja w ogóle nie chcę słyszeć tego! Nie możesz pisać takich rzeczy! Kategorycznie Ci zabraniam! Jak umrzesz to ja Cię znajdę i skopię Ci tyłek!

Offline

 

#6 2007-11-27 13:11:25

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

woooooooooooooooooooooooooooooooow jakie fajne emotki*=*i
plaszam kochanie, juz nie bede, bo narazie nie mam zamiaru juz nic sobie zrobic>.<
nioo ale onegai nie mow ze jak sobie kuku zrobie to mi dupe skopiesz bo as mi sie nie przyjemnie zrobilo>.<
a teraz sumimasen chce sie pobawic emotkamixD
:lovee::attention::ban::explain::evillaugh::evil1::dunno::dribble::donotwant::dies::damnit::cry1::confused1::cies2::bye::bored::bigeyes::bath::bath::frozen::full::giveup::goship::goship::hmmm::idea1::inlove::lol1::abandoned::moe::nooo::onegai::petrified::picknose::wind::want::sweatdrop::suprised1::speechless::speachless2::sorry::smoke1::smile1::sleeps::sick1::shiver::runintears::rofl::redface1::puke1::wryyy:XD:yells:
looooooooooooooooooooool jak fajnieeeeee^.^


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#7 2007-12-05 14:44:58

Nirvana_Depresja
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 282
Zawód: Zło
Zboczenie: z obranej raz drogi może być niebezpieczne
Rasa: Urzekająco Fajny Obiekt
Piosenka na dzisiaj: "Bloodline"- Slayer

Re: Narzekanie Part2

Wow! Atmosfera na forum rośnie w pozytyw skoro użytkownicy już w narzekaniu offtopują w dobrym humorze img/smilies/big_smile

Ale ja i tak ponarzekam...
-muszę sprzątać,
-powinnam mieć już napisaną pracę o protokołach, a nie mam i mi się nie chce :nooo:
-ogóle nic mi się nie chce :giveup:
-ostatnio pełno osób obchodzi urodziny, a ja nie mam forsy na prezenty,
-nie mam stażu i dalej muszę się włóczyć po urzędach,
-czuję się wszystkim przytłoczona...
:abandoned:


http://img368.imageshack.us/img368/6963/link1fa5.png
http://img360.imageshack.us/img360/6259/pikapikavb3.gif

Offline

 

#8 2007-12-08 17:27:26

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

-A ja chyba wylecę ze studiów i jest fun .."


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

#9 2007-12-08 17:30:54

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

Nani Pi kochanie :confused1:
jak to>.<
hee jestes na studiach?? :petrified: hmm mnie denerwuje to ze poznalam taka dziewczyne no ona jest taka blee> :nooo:
wnerwia mnie :yells:
wooow emotki sa fajne :inlove:


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#10 2007-12-09 14:17:19

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

No jeszcze jestem... Nie umiem tego ogarnąć jakoś to wszystko mnie przeraża robię co mogę i gó...nic nie mam z tego...


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

#11 2007-12-09 22:03:14

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

kochanie trzymaj sie:))))
ja mam tak w liceum nie stety:wind:


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#12 2007-12-10 14:32:03

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

Wiesz ile bym dała,aby być znowu w liceum? Każdego bisha, który by stanął na mej drodze img/smilies/sad


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

#13 2007-12-10 20:25:56

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

ehh nawet yamapiegoxDDDD
ej ja nie cierpie ojeg liceum>.<
ehhhh osoba ktora uwielbiam nie wiedziec czemu znienawidzila mnie:(


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#14 2007-12-11 09:43:45

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

Nawet Yamapiego Ostatnio w oóle mnie przestali pociągać img/smilies/sad Jeszcze nie tak dawno rzuciłabym się na koncert Kat-Tuna i śledziła wszystko co się dzieje w NewSie i moich ulubionych dramach a teraz tego nie ściągam a jak już ściągam to nawet nie oglądam... ^^"


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

#15 2007-12-11 12:12:13

ApatiA
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 599
Zawód: Treser jednorożców
Zboczenie: VK
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: FLOW - hey

Re: Narzekanie Part2

Ehhh To chyba taki urok studiów. Za duży stres masz, przechodzisz chyba pierwszy poważny kryzys w życiu studenta. Trzymaj się Pi! Nie daj się złym emocjom!

Offline

 

#16 2007-12-11 22:54:31

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

usoo nie wierze>.<
Pi-chan trzymaj sie kochanie mocno^.^
bedize dobze
-ehhh serce mnie boli>.<
-głowa mnie boli

-kurnaaaaaaaaa uczyłam sie c hemi caly czas  a tu guzik 1  dostałam>..<""


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#17 2007-12-12 18:10:54

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

Eh mnie się wydaje, że to kwestia czegoś, kogoś?? innego XD


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

#18 2007-12-13 17:51:46

ApatiA
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 599
Zawód: Treser jednorożców
Zboczenie: VK
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: FLOW - hey

Re: Narzekanie Part2

nie daj się złamać Pi! Bądź silna!!! Nikt nie może Cię pokonać! Kto ma siłę ten ma moc!!!

(:sorry: gomen za ten jawny offtop XD)

Offline

 

#19 2007-12-15 12:59:14

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

No pewnie, że dam kto ma dać jak nie ja eh...Może przestańmy się tu skupiać na mojej osobie, są jeszcze inni XD
Dziś nie będę narzekać, chociaż powody mam


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

#20 2007-12-20 10:27:41

ApatiA
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 599
Zawód: Treser jednorożców
Zboczenie: VK
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: FLOW - hey

Re: Narzekanie Part2

Pi, narzekaj do woli, to przecież temat do narzekania XD

Chciałabym ponarzekać na pocztę... :nooo:
Jestem wściekła! :yells: Czekam już prawie od dwóch tygodni na dwie zwykłe koperty... znaczy się nie takie zwykłe bo ktoś je przecież do mnie wysłał i coś przecież w środku jest, ale... Jeśli nadal będą do mnie tak szły jak idą to nigdy nie dojdą! Albo dojdą, ale po świętach! A ja tak nie chcę! :wryyy:

- Dość dawno nigdzie nie widziałam deki... słońce! Gdzie jesteś?!?!?! :cry1:

Offline

 

#21 2007-12-24 00:04:20

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

ehhhhhh smutno mi mimo ze jutro sa swieta
plakc mi sie chce
poklocila sie z mama'
gdzie jest kurna moje ramie na ktory by sie moglla wyplakac...>.<
spokojnie Apatia szlaban mam^^dostałam laptopa ylko na tydzien>.<


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#22 2008-01-08 11:05:14

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

Chyba tracę siłę i ochotę do życia zaraz się rozpłaczę..........................


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

#23 2008-01-09 00:38:02

ApatiA
Władca
Zarejestrowany: 2007-05-10
Posty: 599
Zawód: Treser jednorożców
Zboczenie: VK
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: FLOW - hey

Re: Narzekanie Part2

Bolą mnie wszystkie mięśnie po para para >.<

Offline

 

#24 2008-01-09 15:39:38

deki
Zastępca
Skąd: warszawskie Tokio
Zarejestrowany: 2007-06-14
Posty: 494
Zawód: gwałcicielka
Zboczenie: chłopcy JE *o*
Rasa: FOREVER ALONE
Piosenka na dzisiaj: GOTHIKA-Elflock^.^

Re: Narzekanie Part2

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii chodz tu do mnie:*:*:*:*:*:*
Apatiaaaaaaaaaaa raz dwa masz sie pokazac pi w lareksie i z pejczykiem^^
oki to teraz kolej na mniexDDDDDD
ja dzisiaj nie chce narzekacXD
ide do druiego tematu^^


http://img525.imageshack.us/img525/6913/rukixd.gif

Offline

 

#25 2008-01-10 13:19:11

Pi-chan
Member
Skąd: Z piełka rodem
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 410
Zawód: Polowacz na YAMAPIEGO
Zboczenie: YAMAPI, TESHI
Rasa: Zgadnij zgadnij XD
Piosenka na dzisiaj: Tylko na dzisiaj??
Serwis

Re: Narzekanie Part2

*podąża do Deki* nie wiem czy nawet widok Apatii w latexie by mi pomógł... ale już może skończę smęcić starczy mi tego w życiu na codzień....


http://img88.imageshack.us/img88/998/howie0318be9.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2687/420pxkurosagibannerfl5.jpg

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo